יום ראשון, 23 בנובמבר 2008

ערך הספרה וערך המקום

שלום לכולם
הסרט שלא ראנו היום בשיעור

בבקשה לכתוב משוב על השיעור

איציק

6 תגובות:

יעל סויסה אמר/ה...

שלום לכולם, אני רוצה לומר שנהנתי מהסרטון החדש ואפילו עוד יותר מהישנים. יצא לי כבר כמה פעמים להראות את הסירטונים לכמה אנשים (חברים ומשפחה) וכולם התלהבו מאוד.
באופן אישי אני חושבת שהסרטונים מוסיפים "פלפל" לשיעורים וזה ממש נחמד.
מקווה שימשיך להיות מעניין. יעל

אנונימי אמר/ה...

נהננו מהסרטון. הסרטון הביא לידי ביטוי את עניין החשיבה השונה והמיוחדת של כל אחד ואחד מהצדדדים.הוא היה די מצחיק והומוריסטי והיה כיף לצפות בו יותר מפעם אחת. השפה המתמטית היא שפה בינלאומית והיה מצחיק לראות כיצד בני הזוג השתמשו בה לתועלתם האישית.הסרטונים הם חוויה שאנו אישית מאוד אוהבות ומקוות שכל שיעור יהיה "מתובל" בסרטון הקשור לנושא המדובר.שרית ורעות.

אנונימי אמר/ה...

היי איציק
סרטון נחמד מאוד. (אי אפשר להתעלם ממנו)
לגבי השיעור, שנראה שאתה מיישם את העקרונות שהצהרת עליהם. הבאת השיפוד לכיתה עם כדורי הפלסטלינה היה רעיון מעולה. כמה שקשה באותו רגע וכמעט לאף אחד אין חשק לקום ולהתנדב ואולי גם זה נראה לו מיותר באותו רגע. זה נחרט! זה כמעט הדבר היחיד שאני זוכרת מהשיעור שהוא ככה בולט, לזכור את השאר דורש ממני להתאמץ יותר.כנ"ל לגבי הסרטונים.
בקיצור.. עם סטודנטים זה קצת יותר קשה, אבל משתלם למען תועבר הפדגוגיה הלה לילדי ישראל.

אנונימי אמר/ה...

לצערי הסרטון לא תיפקד טוב גם בבית ולא רק בכתה.
לגבי השיעור - אני מבינה לחלוטין את המטרות עד כה - הרצון לחבר אותנו למתמטיקה, להנאה מהתחום, לגישה הקונסטרוקטוביסטית. אני מקווה שבשלב מסויים נגיע גם לטיפול בקשיים בחשבון שאינם נובעים מדרך ההוראה.

אנונימי אמר/ה...

בוקר טוב!
שלום לכולם
בשעור נהניתי מאוד מהשיטה של פעולת הכפל בסין. אף על פי שלדעתי זה קשה. בכל אופן לילדים לקויי למידה צריך לנסות כמה שיטות. ייתכן ששיטה זו תתאים לילדים שמתקשים. אני אנסה בכיתה.
בכל אופן אני מצפה כבר לשיעור שבו נלמד כיצד לטפל בקשיים בחשבון .

אסתר

אנונימי אמר/ה...

שלום לכולם,
גם אאצלי מתימטיקה לא ממש יושבת טוב,בלשון המעטה,ומסתבר שכמו אצל רבים אחרים וטובים. למשמע השם מתעוררות אצלי ממש תגובות פיזיולוגיות...בשרי נעשה חידודין חידודין, אני עשויה לחוש צמרמורות ולעיתים רקותיי הולמים בפראות,נכון, התסמינים הנ"ל אופיינים לתופעות של חרדות על גבול הנוירוטיות,ואין מה לדבר זה מה שמתעורר אצלי רק למשמע השם...
לבינתיים,אני נהינית בשיעור ממצגות מרהיבות, ממספרים לא מאיימים שמסודרים יפה כזה אפילו בצורה גיאומטרית מעניינת ללא הסימנים ההם שמופיעים לעיתים מימינם או משמאלם של מספרים בדרך כלל...שזה לכשעצמו נחמד מאוד. הלוואי שהשיעורים יימשכו כך!אין לי שום בעיה לחקור פיקסלים לנצח... [זו לא המילה נכון?]
המשך ערב טוב לכולם. יעל